mandag den 4. marts 2013

Over halvvejs!


2/3 - I torsdags spurgte Anette (min praktikvært) mig om jeg ville ”være hende” i næste uge. Det kommer til at indebære at jeg skal skrive dagens forskellige opgaver ind i en bog i personalestuen, bestille varer, tjekke op på bestillinger af mad fra afdelingerne samt hvilke forskellige diæter der er og sikkert en hel masse andre ting.
Og det vil jeg jo selvfølgelig gerne! Min praktik bevæger sig jo stille og roligt mod slutningen, jeg har kun 2,5 uger tilbage, og jeg skulle jo gerne nå så meget som muligt. Så det bliver spændende at få et lidt større indblik i hvilke opgaver man som økonoma ville skulle varetage på et hospital som Dronning Ingrids hospitalet.
Det bliver særligt spændende at få set på varebestillingerne, hvor meget Anette bestiller af de forskellige ting af gangen og at se hvad de forskellige varer kommer til at koste når fragten skal regnes med.
Så det bliver en spændende uge - forhåbentlig ;) .. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar