tirsdag den 12. februar 2013

1. dag i praktikken


6/2 - 1. dag i praktikken er overstået! Jeg havde aftalt med Anette at jeg skulle starte med at være ude i køkkenet, og hjælpe med at lave maden her det første stykke tid, så jeg kunne få et indblik i hvordan det foregår. I dag startede jeg så med at følge hende der stod for det ”almindelige” mad - fuldkosten.

En af mine kollegaer spurgte om jeg ville have vist en smutvej hjem, da hun boede tæt på mig, og gik hver dag til og fra arbejde. Og det ville jeg da gerne, - så kan vi altid se på om det bliver en realitet at jeg går frem for at tage bussen ;) .. 
Men der var slet ikke så langt som jeg havde frygtet, og de 234 trapper som jeg havde hørt meget ondt om (her er meeeeget glat! og glatte trapper, og en klodset Gitte ville bare ende galt) kunne undgås! Så jeg overvejer det til når jeg skal hjem fra praktikken, men en ting er sikkert; Når vækkeuret ringer i morgen klokken kvart i seks så bliver det bussen jeg tager!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar