torsdag den 21. februar 2013

Tilbudt job ..


21/2 - Er både blevet tilbudt fast job og fået tilbudt ekstra (betalte) vagter ud over min praktik, i kantinen på Dronning Ingrids hospitalet. Jeg har de sidste to dage været nede og stå i kantinen på hospitalet for at skulle se hvordan det fungerede dernede, og lederen dernede må have synes jeg var god nok. I hvert fald ville han rigtig gerne have mig til at komme og tage nogle aften og weekend vagter, eller arbejde der når jeg havde dage fri fra praktikken.
Dog viste det sig før jeg nåede at sige ja eller nej til hans tilbud, at jeg jo ikke har arbejdstilladelse i Grønland. Så så var den ligesom lukket - og jeg kommer altså hjem igen som planlagt ;) .. 

1 kommentar:

  1. Okay, nå nå nå nå. Spændende. Men ærgerligt, det kunne ellers have været fedt med noget arbejde, mens du er i praktik.
    Og ja, ja. Din fortid hos bl.a. Hardy har ikke været spildt.
    Kh M

    SvarSlet