tirsdag den 12. februar 2013

Gitte - nu på ski!


9/2 - Er nu ikke længere ski-jomfru! - Ingen blod eller betydelige smerter, og helt klart en succes der skal gentages!


Udsigten fra toppen af bakken! Og jeg kom ned - på ski! :D
Jeg havde egentlig troet at man skulle længere op i Grønland for at kunne stå på ski, men bag Nuuk lufthavn, ca. 3 km væk fra hvor jeg bor, ligger der et par piste hvor man kan stå på ski, samt leje udstyr. Så det skulle jo klart prøves. Og efter at have været lige ved at give op og gå hjem, kom en venlig dame og tilbød mig hjælp. Hun lærte mig nogle teknikker, og jeg fik ret godt styr på det - så det skal klart prøves igen så jeg kan få ordentligt styr på det skidt. 

2 kommentarer:

  1. Jamen, så glæder jeg mig til, du kan lære fra dig.
    Vi ses på pisten :-D
    KH M

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også til "Mor - nu på ski".
    He!

    SvarSlet